ja haappp

ja nu ligger man på hotellet i västerås o väntar på o få börja jobba... snacka om skittråkig dag... har regnat så mina planer o sola idag gick åt helvete... snart semester i alla fall o ja längtar..
ska till stugan först sen vet ja inte.. funderade på en roadtrip men antingen e polarna panka eller så har dem ungsatar... o själv drar ja inte, näää nu e det dags o träffa nån liksinnad som man kan släpa me på sånt här haha... vore inte fel me en kille men en tjej funkar lika bra... som kompis nu va, inga för hastade slutsatser så man får gå o höra runt om att ja gått o blitt lebb:P
allt funkar bra förövrigt... vissa saker skiter man i o tänka på... lika bra o leva i nuet.

ska lägga ner bloggen oxå har ja tänkt... finns liksom inge intressant o skriva o mina nära o kära får reda på allt ändå hehe... dem som inte får de ska väl inte veta nått heller:P

så tyvärr angelika, du får lägga din tid på annat än o läsa skiten i mitt liv:P
men när ja gör de vet ja inte.. kanske kommer börja blogga satan bara för att ja har så jääävla tråkigt:P

Kommentarer
Postat av: Angelika

haha! Då blir det mer telefon tid vetu.. Skriver du inte här ringer jag oftare!

2010-07-27 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0