ensamt...

idag har ja umgåtts me Lina o vart o kollat in en bil... men får se hur det blir me de. ska sälja min me men får se hur de kommer gå me de. hatar o sälja o köpa bilar... blir aldrig bra ändå:(
åkte hem från Linas morsa för fick sån allergi av katterna o så pollen.... kom hem o sen dess har ja bara kollat på tv o läst.. läser nyaste delen av Grottbjörnens folk.. mina favvo böcker.. nu har ja snart läst ut den o de känns vemodigt:(
lagat mat har ja gjort oxå. spagetti o köttfärssås blev riktigt gott. men så tråkigt o äta själv. Micke jobbar juh över som fan nu så han får ja knappt se o Anton e hos mamma sin. suck...

känner mig lite deppad nu säkert för att man sitter här själv o trökar.... men om två timmar kommer <3 hem så får vi mysa i sängen. ledig i morrn me men på torsdag börjar mina skift igen... har jobbat rätt mycke extra nu så ska ta de lugnt nästa långledighet... men svårt när man kan få jobba:) vill juh liksom dra in pengar till våran kassa ja me hehe.

längtar till den 24 juli av flera skäl.... LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR.... låt tiden gå fort så kan den stanna då hihi


Kommentarer
Postat av: Angelika

Shit vad aktiv du är! Håller verkligen bloggen uppdaterad å allt :)

2011-11-30 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0