<3 Sex månader igår<3

japp de va det.. tänk va tiden går fort. o de kan inte kännas bättre heller:) jag jobbade i lördags sen så på kvällen skulle vi fira lite att vi vart tillsammans sex månader och alla hjärtans dag. Micke jobbar juh dag i dag o ja jobbar natt så vi hinner inte träffas särskilt länge.
Lastbilen gick sönder i lördags så blev en kort jobbdag, när ja kom hem hade Micke städat hela huset och höll på o tvätta:) Anton hade en kompis som sov över så vi fixa mat åt dem innan Micke bjöd mig på church street. åt så man höll på o döööö.... sen tog vi oss till bowlinghallen o bowla lite. gick faktiskt bra:) sen åkte vi hem o badade lite med bubblor o tända ljus. efter de la vi oss i sängen o kollade på filmen Predaters, den va rätt bra... de va vår helg o de va riktigt bra.

Förra helgen va Angelika här me min andra kusin Ellinor, då drack vi lite ¨på lördagen o drog på Harrys. dock e de inte så kul längre föredrar o va hemma o hitta på nått istället.

hmmmm vad annars?? inte mycke man jobbar o donar hemma, e så trött av mig hela tiden så lär kolla upp de lite mer o se om man kan få nått för de. har nattvecka nu o de kommer bli riktigt tufft:( så kallt o mörkt juh. så har vi mycke o göra så blir förmodligen långa dryga nätter.
de som e skönt e o få komma hem o krypa ner hos <3

nästa helg ska va ha en liten parmiddag med Linda o Patrik. de ska bli riktigt kul. sist va vi hemma hos dem nu blir de här:)
just ja sen blir man juh kallad pensionär oxå bara för att man spelar bingolotto varje söndag... e de så fel me de??? e juh rätt kul juh sen om man aldrig spelar har man aldrig chans o vinna o vi vill vinna hahaha...
näää nu e det dags o ta i tu med Laxlasagnen så den blir klar tills Micke kommer hem så han hinner massera mig innan ja ska ge mig iväg o jobba.... han e det bästa som finns     @--/---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0