hmmm....

ja tydligen lär ja ta o skriva här lite för i göra vissa nöjda*tänker på en viss angie* men alltså tiden o orken finns inte till o sitta här.... har inte alls vart hemma mycke på senaste tiden. o sen tar juh faktiskt FarmVille upp bra stor tid för mig hahaha....
men visst ja uppdaterar väl lite då så kanske man slipper få pikar:P

vad har hänt här då... jooo vi kan börja med att ja e klar hos tandläkaren nu efter ett X antal besök... rotfyllningen klar o notan sluta på ca 6000 kr... som hittat...
sen en sväng mjölka ja lite kossor... härligt med koskit vettni. har inte festat alls på länge har bara fixat o donat med en massa saker...'

har vart o fått en parkeringsbot oxå på 700 kr när ja köpte kina mat åt mormor o morfar och mig... då ville ja inte alls köra över fittan/kuken som gett mig den... men jaja jag vet att man får skylla sig sj om man felparkerar, men SJUHUNDRA KRONOR e o gå till överdrift... men det lär juh aldrig hända igen.

har hälsat på Min goa Linda oxå... och Patrik o så klart Linnea deras nya tillskott i familjen. världens sötaste unge. hehe där har dem lyckats minsann och ja tror Linda kommer bli världens bästa mamma*stolt över henne*
hade en urjobbig förlossning men Linnea va nog värt det.

har jobbat oxå, och längtat till semester... och vet ni... NU HAR JA SEMESTER... yeeeeee.... så på lördag sitter man på flyget:P
igår när ja jobba kom ja på att ja kanske skulle ta o leta fram mitt pass som ja ärligt inte sett på år o dar... så stressar hem o river upp hela lägenheten men hittar inget pass... alltså fatta va panik man får.. kör fort som fan ner till snutstationen för o skaffa ett tillfälligt pass men där får ja veta att det görs inte i Gävle utan närmsta stället e Arlanda och västerås... FAAAAAAAAAAAAAAAN... men vi testar o hoppas att mitt riktiga pass hinner komma till på fredag annars lär ja ner till arlanda o göra ett.. kostar juh bara 1000 kr*suck* och vanliga pass har dem ökat priset på me, 400 kr nu... man ska äver lämna fingeravtryck. höll på o garva ihjäl mig ja.

håll tummarna att ja får mitt pass till fredag så ja slipper lägga ut mer pengar på klantsaker...

va mer har ja gjort... hmmmm jooo har bakat en del till min morfar som fyller 80 år på fredag, hipp hipp huuurra... o sen va ja o städa deras lägenhet idag oxå... riktigt frundligt enligt mig sj. men visst kan ja ha missat oxå... inte helt omöjligt... men renare nu än innan så hihi.
har även städat min lägenhet så det ska va fint till ja kommer hem... men har en liten aning om att det kommer flyga runt lite hundhår efter en vilde som heter Tamlin.. han ska juh vistas i min lägenhet i helgen eftersom dem fira morfar.

näää nu lär ja sluta annars blir det gnäll på gubben hahaha....

 have a nice life....

                  så hörs vi när ja kommer tebax från turkey om inget händer:P


P.S vill inte ha svininflensan.. så snälla låt mig slippa:O D.S


 LOVE MY FAMILY.....



Kommentarer
Postat av: Len

Koskit is the shit... vet att det här kommer låta knas men jag är väldans avundsjuk på dig som fått mjölka...

2009-08-26 @ 19:53:34
Postat av: Lina

Hoppas du får skoj därborta! (ta med handsprit och va noga me att sprita in dom ;) ) hörs när du kommer tillbaka!

2009-08-26 @ 20:26:26
Postat av: Angelika

Hahaha! Som hittat :P

Klart du inte ville :) Du är ju så oskuldsfull.

Miihi :O Du kommer ha Angiehår överallt också! Morsan säger att jag kommer tappa allt mitt hår snart :P

2009-08-26 @ 23:32:42
URL: http://maliceangel.blogg.se/
Postat av: Angelika

Du lär ju skriva som fan nu när du är i turkiet så man får se vad du har för dej :)

2009-08-30 @ 17:34:27
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0