LINDA.............

........ nu har du fått den flickan ja länge vetat att du skulle få... e så glad för din skull... synd bara att du hade en jobbig förlossning. men hon är värd det... nu väntar ja bara på o få veta namnet... hmm kanske Rebecka???? haha nått som dök upp i huvet mitt efter att du skickat smset;)
längtar tills ja får se gobiten...

Idag har ja vart på kräftskiva med en massa underbara människor... vi hade huuuur mycke kräftor som hellst. 12 paket på typ 8 personer;) ja tänkte att ja skulle slå på stort så ja köpte två paket färska kräftor som skulle va sååååååååååååå goda enligt en i affären men dem smaka piss... dem andra frysta va fan så mycke godare... 300 kr åt helvete för ja kunde bara äta två av dem haha... vi hade kräftor för typ 1000 kr... inte helt fel.. tyvärr lära ja gå hem tidigt o låta bli alkohol då ja ska upp o jobba kl 5 i morrn bitti... längtar inte,

har inte en aning om va som  händer i helgen... blir nog lugnt skulle ja tro... vill inte göra nått... skulle vilja va hemma o mysa i soffan  bara med nån bra film o trevligt sällskap... jaja får se hur det blir....

nu ska ja ut på det där förbannade farmville man fastnat på.... man kan juh inte låta ens skörd gå åt helsike.. haha... får tvångstankar om spelet... bara mååååste så o skörda:P

malin den braxxen e på kryssning o roar sig... hmmm utan mig... det ska hon få sota för:P


                                   bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Man är ju farmville-skadad. Enda man ser framför sej är ju den där jävla skördegrejjan.

2009-08-18 @ 00:23:15
Postat av: Len

Det vet väl jag med att jag gjort samma sak, har inte påstått att jag varit smartare. Men om jag tycker att jag själv är helt hjärndöd när jag umgås med honom så lär jag ju få tycka att andra är det också. Och jag bryr mig betydligt mycket mer om vem jag sårar än vad han gör. Han sårar och skadar dom som litar på honom och tycker om honom mest. Jag har i alla fall folk som jag verkligen bryr mig om, han bryr sig bara om sig själv och skulle skada vem som helst för att tillfredsställa sina behov, som går före alla andras. Så du kan döma mig hur mycket du vill och visst har jag gjort saker jag inte är så stolt över. Men när jag jämför med honom så känner jag mig inte så väldans hemsk. Och vad du än tycker om mig så har jag i alla fall varit hundra gånger ärligare mot dig än vad han har. Och jag har inte skadat dig så som han har, för jag har aldrig stått dig nära.



Och dessutom så borde du märkt vid det här laget att man ändras i hans närhet... dom jag känner gillar mig betydligt mer när jag inte har honom i mitt liv. Och det är folk som sagt att du ändrats också ju längre tid du umgåtts med honom. Och det är inte till det bättre. Så om han plockar fram ens dåliga sidor och jag har känt honom i 9 år så är det inte så konstigt att jag är en liten häxa ibland:p



Och du kan knappast påstå att jag hört av mig mycket så vad du får massa ifrån vet jag inte. Men vill jag skicka mess eller ringa honom så gör jag det. Du äger honom inte, minns hur det gick förra gången du försökte med det. Dessutom så visste jag inte att det var nåt på G mellan er när jag ringde honom. Och det verkade ju inte direkt så på honom när han ville att jag skulle slå igång datorn så vi kunde snuska på internet. Eller när han frågade hur länge jag var sugen så kanske vi kunde träffas senare. Det verkar ju jätteseriöst från hans sida, verkligen. Så du kan knappast döma mig för att jag skickade messet.



Jodå, jag tror att jag har en aning om vad som pågår... jag känner honom och vet precis hur han är när han sätter igång... kan nästan sätta mitt huvud i pant på att han har dig som i en liten ask snart igen. Men visst, jag VET inte vad som pågår. Men blir ni tillsammans igen så fattar jag inte hur du ska kunna lita på honom efter det som hänt. Och det är ju inte direkt länge sen som han satt och sa att han älskade mig och att du bara var ett misstag. Du kan inte veta att han inte slår om igen, han har ju en tendens att lessna på en person efter ett tag och då är det ju skoj att byta. Det kan dröja en vecka, en månad, ett år... du kommer ju aldrig kunna veta att han inte bara drar. Förra gången så hade inte jag nån kontakt med honom på ett halvår... ändå så hörde han av sig till slut och så blev det som det blev. Så efter hur lång tid kan du vara säker?



Japp, jag hoppas också att jag träffar en kille som förtjänar mig sen nån gång, men just nu så är jag inte så intresserad av det. Jag har andra saker på gång. Hoppas du också hittar nån som förtjänar dig. Och jag tycker inte att han gör det. Visst att jag inte gillar dig alla gånger men bättre än honom förtjänar du då absolut. Mycket bättre.



Ja, men jag är inte så ung jag heller längre så jag får kalla folk gamla:p Och anledningen till att jag påpekar din ålder är för att jag tycker det skulle vara tråkigt om du vaknar upp en dag om flera år och funderar vad du hållt på med och varför du slängt bort så lång tid på en sån person. Jag har slängt bort 9 år men jag var åtminstonde ung när jag träffade honom. Ju äldre man är, desto mindre skoj är det ju att börja om.



Och klart jag ägnar dig lite tid i min blogg, det är du väl värd? :D Nu ägnade jag dig ett långt svar också, mycket längre än jag hade tänkt. Se så generös jag är. Haha.



Och du... akta dig för att döma mig för alla år med honom, du vet inte hur länge du själv kommer hålla på;)

2009-08-19 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0