BeGrAvNiNg

Igår var ja på begravning... sånt är aldrig kul. i och för sig kände ja inte den personen som begravdes men ja kände många runt om kring.  och det e jobbigt att se dem man verkligen bryr sig om vara så ledsna.
begravningen var jätte fin, kistan var så fin med alla blommor och kortet brevid på Malte var oxå jätte fint. nu vet ja hur han såg ut. psalmerna som var valda passade bra och var lite sorgliga men ändå otroligt fina.
blev glad och rörd till tårar när "Farmor" krama om mig flera ggr och tacka för att jag kom och sa att ja skulle komma o hälsa på snart när jag hade vägarna förbi. man såg att hon vart rörd hon me att jag va där.
Hoppas ja var det stöd du ville ha... situationen är lite mysko men vid sånna här tillfällen ställer ja upp när du vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0