Fucking BilTema...

Eller ska man säga feltema... dem suger... hur kunde ja va så dum o köpa min cykel där...jaja, hoppas fan att den e fixad till i korrn nu då så man kan cykla... suck...
att man alltid ska behöva bråka för att få saker fixade... eller jaaaooo det hjälpte juh inte riktigt heller... suck...

har hänt annars då? inte mycke idag.. vart där o tjafsat sen ner o köpte lite "soppor"... nu e ja bara hemma med huvudvärk o dricker isthe och glo på tv där det bara e skit.... sen ska ja iväg o jobba natt... skönt ska det bli men hoppas bara inte ja blir trött för ja vakna så tidigt idag o inte kan ja sova nu heller för det några ungjävlar med tutor utanför som tutar... nu ska då fan ingen klaga på att jag har fest med musik på inte... det låster fasen bättre än det där med tanke på att jag här världens bästa musik smak;) hihihi

igår va ja oxå till biltema då dem sa att den som kunde fixa cyklar skulle komma på måndag, but no no... på TISDAG kommer han....
sen va ja en sväng hos Tommy o Madde o goungarna som ja nog ska va barnvakt åt på fredag... GAAAAAAAAAH hur ska det gå? vad har ja gett mig in på..... o BÅDA TVÅ dessutom... kommer va stendöd på lördag...
sen såg ja att ja hade missat samtal från the awsome MaRiA... hehe dem skulle till gävle o spela biljard o käka på max... så nog fasen va ja me på det;) riktigt kul va det o bra spela ja oxå för en gångs skull:P
sen va vi hem till mig o tillslut hamna vi alla 6 i min säng o vad som hände där avslöjas inte mohahahaha....

på lördag skulle det vart fest hos lilla Elin men nej nej då väljer hon jobbet före.... haha, illa tycker ja:P så då besluta vi att den får bli hos mig eftersom jakob va kinkig o inte ville va hemma hos han... suck har juh precis återställt lägenheten sen förra festen, eller inte riktigt än heller.... hoppas att det blir lite lugnare då.... haha.
hoppas vi kommer hålla på ett tag då. hemma fester RULES:):):):):):):)

näää nu ska ja dricka lite mer isthe innan ja ska skaka ihop min mintchokladsoppa som ja ska dricka... man blir såååå mätt men orkar fan inte fixa käk...  nån som vill komma o laga mat åt mig denna vecka??
gratis sängplats o boende då. hihihi

Kommentarer
Postat av: Maria

räcker upp handen I´ll do it!! ;)

2009-07-08 @ 10:17:10
URL: http://wennman.blogg.se/
Postat av: Annik@

hehe... hääärligt.... skynd dej hit bara;P

2009-07-08 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0