ledigheten

ja haaa, nu är det slut med ledigheten ett tag. i morgon börjar ja jobba igen. längtar till vi drar utomlands. ska bli riktigt skönt.
såååå vad har ja gjort då... hmm jo vart lite mer maria och oskar innan dem drog till umeå. va hemma hos dem o drack lite vin o sen på lördagen jobbade ja o på em kom dem på middag..
sen resten av tiden har man väl inte gjort så mycke... hängt runt med lite olika folk... drack lite till hehe... ett gott vin hitta vi men dock var namnet inte så bra*asg* men men, man ska juh gå på smak inte namn:P
idag e ja rätt så seg, ska lägga mig snart för har en del o köra i morrn. släpet ska in o byta bromsar så kommer få sitta o mesköra med bara bilen... hihihi....

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............ ibland vill ja bara skrika....... slå mig i skallen....... men nääää, hehe skiter i o göra det o flyter med bara... lika bra o göra det ett tag.
skulle åkt upp till stugan nu ett tag men det rann ut i sanden. hade inte riktigt lust... får kanske åka upp en helg sen innan mormor o morfar åker hem...

nu ska ja lägga mig o drömma till mig lite svar.... ska bli så underbart o gosa med mina kuddar, min madrass och mitt täcke:D

kom hem nu BAAABE.... i miss u....

så sköön låt som man kan nöta hur mycke som helst;)

I was crying over you
I am smiling, I think of you
Where your garden have no walls
Breathe in the air if you care, you compare, don't say farewell
Nothing can compare To when you roll the dice and swear your love's for me
Nothing can compare To when you roll the dice and swear your love's for me

Kommentarer
Postat av: Angelika

Whooo? & vad hette vinet? :P

2009-07-29 @ 20:46:31
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0