LöRdAg....

jag vill göra nått men ändå inte.... känner mig rastlös men även kraftlös.... hade gärna jobbat ikväll oxå.. det gick så bra idag o det va så skönt o ja va så glad på jobbet.... kände livet liksom.
sen kommer man hem o va gör man... kollar på tv.... har tråkigt.... men vet inte va ja ska hitta på annars... hamnat i en svacka igen tror ja. då när ja e själv blir deppad, o bara vill fly bort.
har tänkt på jäääävla mycke på allt som hänt och det gör mig inte alls särskilt glad... fattar inte varför ja tänker på det heeela tiden. hatar haTAR HATAR..... det e så ja känner just då, sometimes rätt äcklad.... näää fyyyy usch blääää what the hell gör dessa tankar i mitt huvud... skak skak, njaaaa blidde kanske inte så värst bättre.
konstaterade idag i alla fall att jag inte är helt frisk i skallen... att man har en sjuk syn på vissa saker... att man e rätt svag på vissa sätt men rätt stark på andra.....
ibland önskar jag att ja kunde vrida om klockan... o då vet ja precis till när ja skulle vrida tillbaka den. undra hur ens liv skulle se ut då? skulle det va bättre eller skulle det va sämre??
tänk va skönt det skulle va om allt blev som man ville att det skulle va... frågan är vad ja skulle vilja... en tanke är riktigt dum. haha så jävla dum att ja till och med skrattar åt mig själv att ja tänker den:P
jaja, inget o älta om för det gör inte saken bättre. såååå nu gott folk... ha det så bra denna LöRdAg..

        tänker på dig o suckar..... *WHYYYYY* denna mening är inte tillägnad den kanske många kan tro... så DET så;)

Det e juh soligt... o ja e lite nere så va bättre finns det än SOLGLASÖGON:P

Kommentarer
Postat av: Angelika

Svar: Hahaha! Du trodde liksom " Nej, nu jävlar " ?



Komentar: Solglasögon. yay



2009-07-04 @ 20:26:00
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0