ThIs DaY

ja nu har det gått några dagar sedan man skrev igen... men det har inte hänt så mycke alls. träffa tierpsgänget i lördags o vi käka tacos o festa hemma hos mig... gick rätt vilt till haha, hade typ lite av en maskerad. rikrigt kul. men blev lite bråk framåt natten tyvärr.... fast allt liv som typ höll på fram mot halv 7 på morgonen så klaga inga grannar... det hade ja trott,

har jobbat må¨ndag o tisdag och ska jobba i morrn oxå sen e ja ledig en hel vecka om inge extra arbete kommer upp... får se vad som händer. eventuellt blir det lite party framåt helgen... gaaaah ska magen tåla det.. hehe jooo man lever juh bara engång så.

idag efter jobbet träffa ja Lina och Tilde o vi käka lite... då gjorde ja nå så smart som att låsa in mina bilnycklar i bilen och på dem sitter mina hemma nycklar. haha, och ingen annan har nån nyckel till mig så det va juh riktigt lyckat. skratta lite o konstatera att det bara va o knäcka en rutjävel då... hmmm undra va det skulle kosta mig... men då sa min lilla inbrottstjyv till kompis(LINA) en smart sak som vi testa... men vad det va säger ja inte för då vet alla sen hur dem ska sno min lilla söta rosa stylade bil:P hihihihi....
sen åkte vi hem till mig o snacka o snacka o sen va kl så mycke... tack för en trevlig kväll stumpan.

nu ska ja kolla klar på cold case o sen sova för att gå upp tidigt i morrn o kämpa med Lastbilen.

kram alla härliga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0