Ny blogg då´rå

jaaa då va det väl dags för mig oxå o testa en sån här blogg... får se hur mycke man skriver bara o hur länge ja kommer ha den men jaja ska försöka i alla fall:P

ja vad har hänt senaste tiden då... har jobbat en del, festat en del, fixat tänderna o sånt skit... haha
förra helgen så kom Maria, Anna, Jacob och en till hem till mig o käka tacos o så festa vi lite... körde leken ja har aldrig och där fick man reda på en del. hehe... höll på till ett ungefär sen drog dem andra hem... skulle vart ut på krogen men det sket sig hade så kul hemma så... och åter igen kom securitas fast vi tog det skapligt lugnt juh...

denna helg vart det åter igen fest med Anna, Maria och jacob men då hemma hos honom. då var även Elin me... o vi hade lika kul denna gång. spela plump och körde sanning och konsekvens... haha maaaaassa hemska saker man fick göra då.. suck... men även en del härliga saker...
sen drog vi ner på krogen en liten stund o sen hem till mig o glodde en sväng på fredag den 13:de. sen sov vi skönt i sängen...

nu i veckan ska ja koncentrera mig på träningen som ja halkat från... sen nästa helg blir det High Chaparal såååå jävla kul ska det bli... va typ 2 år sedan vi var där.
har semester nu i en månad typ... kan juh hoppas att vädret bättrar på sig oxå för det här kalla regniga e inte populärt:)

näää nu blir det o glo på Bones o messa lite med mr läcker;)

ha det bra alla...

Kommentarer
Postat av: Angelika

"och en till"... :O ?? VEM?! Nu blev jag nyfiken :D

2009-06-08 @ 23:53:16
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0