nice day in paradise:P

fan vilken härlig dag igår då.... inte vädret dock. haha... börja me o gå o träna ca 1.5 timmar sen så åkte ja till valbo med Maria o Anna. kolla runt lite o så men köpte inge annat än alkohol till helgen och öronpluttar till mitt headset.
sen åkte vi hem till mig o ja laga lite mat vilket dem tyckte va gött... sen glodde vi på filmen Bolt. haha snacka om aaaaaawesooooome film;)
sen drog vi ner o spela biljard med några fler o det va man juh aaasduktig på*nickar* mmmmm helt otroligt bra:P
 
jaaa va hände i förrgår då? inte så mycke...tränade då me o sen va ja typ bara hemma... glodde på tv o satt vid datan.. just ja ja små städa lie oxå... skit kul info...
idag drar ja nog o glor på film med brudarna i tierp hehe.. så får vi se va som mer händer... just nu har ja fucking tvättstugen, så jävla tråkigt..

i morgon blir det High chaparall o det ska bli riktigt kul.. sova tält o mysa.... glo på lastbilar o supa.. hehe faaan att man inte har nån kamera.... måste nog köpa mig en sån:P
sist vi va på chaparööölen så va det oxå spöregn o det verkar fan inte bli bättre denna gång:S
men men, så länge sällskapet e trevligt så va spelar vädret för roll:P

riktigt glad att ha träffat er Maria o Anna:D  en sak exet gjort bra:P presenterat mig för er;)

     over and out

 the Girls

Spelar plump o dricker

Ja o Anna

sötnosar

jacob som diggar:)


Kommentarer
Postat av: Angelika

Det låter as kul :) :)

2009-06-12 @ 19:40:25
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0