UpDaTe

ja vad har hänt i mitt liv nu då... har liksom inte orkat skriva så mycke här haft fullt upp med annat:) har haft min lillebror några dagar vilket har gått rätt ok... men visst några missöden har det vart... jobbade extra torsdag, fredag, lördag så nästa lön lär bli rätt ok...
tråkigt att vädret vart så dåligt när ja hade min semester o att det bra börjar nu.... men det e rätt skönt o jobba när vädret e fint oxå... hoppas ja får lika bra körningar nu till helgen som ja hade när ja jobba extra.
Malin o ja beslutade oss för o vara duktiga så vi cykla till jobbet torsdag o fredag... jobbigt men skönt. första dagen lånade ja maddes cykel men sen skulle den lilla lusen ha den själv på fredagen... på väg hem hoppade hennes lås ur o paja så ja fick åka till biltema o köpa ett nytt... men kom inte hem med bara ett lås till henne utan även ett till mig. och en ny cykel.
tyvärr märkte ja att växlarna 4-7 e typ paj på den. så jävla kul. har vart upptagen nu så i morrn får ja åka tillbaka med den.

i lördags dränkte ja mina sorger över att bli ett år äldre med fett mycke alkohol. alla roliga människor kom på festen så den vart lika sjuk som dem brukar bli... så jääävla kul hade vi...
Tuttar o kukar som visades både här o där... sjuka bilder som blev tagna... sen dans o lite annat me... självklart blev det brottning i sängen så nu e man blå överallt.... jaooooo, nackvärk me:P
Om några veckor ska vi ha fest igen o det kan hända att den spårar ur helt;) men juh sjukare desto roligare....
Har grogg o vin i hela lägenheten så lär städa i morrn. dem som kom va Linda, Anders, Tommy, Madde, Maria, Anna, Dolmen´, Jakob, Linda, Malin och Stefan. sen sent på natten kom Magnus och Tomas.
sen när alla på festen dragit Ringde man Malin o då va hon på väg hem från krogen så då gick ja me henne hem så söp vi till 5 på morgonen.... haha... minns inte riktigt allt från kvällen men det bjuder ja på:P

söndagen blev o ligga på soffan till typ 5 sen hem till broder o äta... kvällen blev det soffan o kolla på film
sen på måndagen drog ja till Tierp tidigt på morgonen till maria så drog vi o bada hemma hos Anna i hennes pool o brände sönder oss*S* sen åkte vi o fixa bort renaulten. sen käka vi gott hemma hos Maria o Oskar....
ont i min hud hade jag, även dem andra tror ja. så vi drog till grustaget där o bada på kvällen. sen vart d film o lite gött, sen hem till Anna för o sova.
Även idag har det blitt o ligga vid poolen hela dagen, sen vart barnvakt åt Memphis.... lilla goungen.... sen käka Anna o ja på brorsans. nu har ja kommit hem för har lite o fixa i morgon innan man börjar jobba på torsdag igen...

nu kollar ja på Hells Kitchen.... o dricker loka... sen ska ja sova för mina ögon känns rätt tunga....

tack alla som grattat mig o alla som finns här för mig...

                pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0