tears

ännu en dag man vaknar så tidigt fast man inte borde göra det nu när man har natt vecka. igår hade ja två jätte korta lass så det kändes konstigt att jobba så lite. men det va skönt efter den jävla skit man fått veta och som man inte mådde bra över alls:(
livet är inte alls roligt... ibland kan man fundera på varför man blir född när man mår dåligt större delen av tiden. det finns så mycke man ångrar men som man inte kan få ogjort. man har sånna samvetskval som man aldrig kommer bli av med för val man gjort men som man nu inte kan ändra på. Man känner sig självisk och lite som en lögnare.... önskar att ja kunde vrida klockan tillbaka för tänk va mycke man skulle ändra på.
du är en av dem viktigaste personerna i mitt liv och inte tänka mig det utan dig, vet inte hur ja ska bete mig nu för är så ledsen o rädd att förlora dig, men vill inget visa så att du inte ska bli ledsen och må dåligt. Du har alltid funnits där för mig, hjälpt mig när jag behövt, tröstat mig när jag vart ledsen men det känns som att jag inte funnits där tillräckligt för dig. vet inte hur ja ska kunna stötta dig o få dig att må bra. Vill alltid ha dig i närheten, vill kunna komma o hälsa på, ha våra middagar, ha våra spelkvällar på stornäset, kunna krama dig när jag vill.... allt har gått så fort, och är rädd att det nu kommer bli värre så att du kommer ge upp. vad gör vi då? men det får du inte, för du är en sån viktig person i våra liv och de kommer du alltid att vara.du har fortfarande så mycke att ge, vill att du ska veta att du är ALLT för mig..
Älskar dig mormor.......


det här e min kära mormor men hade tyvärr ingen bättre bild

Mormor hatar att va me på kort så man har typ inga alls på henne o får leta ihjäl sig för att hitta ett men här är hon:) den goaste mormorn som finns:)

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hon kommer inte ge upp för hon får inte ge upp. Fortsätt hoppas! Jag kommer att hoppas av hela mitt hjärta och hela min själ.

2009-11-10 @ 20:21:40
URL: http://maliceangel.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men jag har inte lagt upp nå skitbilder din lilla skit!

2009-11-15 @ 17:43:09
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0