Helgen

nu är helgen slut..det går så himla fort.. men den har vart jätte skön kan ja lova. äntligen har vi vart hemma hos mig där allt fungerar o det e mitt... där ja kan göra som ja vill ha vad ja vill. så vad har vi gjort då.
jo i torsdags va vi hos tomas o skulle fixa ut hans bakaxel men det kroon fixa det. så då hamna vi på marknaden en liten stund så sen åkte vi hem till typ hans hem o gjorde inte alls mycke.
fredagen så städade jag åt Lena som en liten välkommen hem present och födelsedagspresent, sen fixa ja lite mat åt Börje o Magnus... nu e ja inte säker på att det hände på torsdan eller fredagen:P va nog snarare torsdagen haha. sen efter det drog vi till gävle o köpte Max o hem till mig o hamna i soffan.
nu kommer fredagen:P då va ja ner på stan en sväng me Tomas o sen köpte vi fika o drog Till Lina, Tilde och Mattias. va kul o träffa den en sväng. sen drog vi o handla lite Tacos som vi sen drog hem o fixa... kollade på film o svulla så vi nästan mådde dåligt.
lördagen så hämta vi lilla Jollebus o tog henne på bio, Alfons och Millan. haha den va juh inte så värst bra men hon gilla det. en annan såg juh det där för ett ex antal år sedan.. va ut med min bärbara hårddisk som pajat:( men ska försöka få ur sakerna på den hemma innan ja lämnar in den på skrotning.
på kvällen kom Linda och Linnea och åt lite med oss o glodde på film. sen va klockan mycke så hon drog hem och ja somna som vanligt på soffan medan Tomas glodde på film o höll på vid datan. sen väckte han mig för det va juh liksom dags att skörda farmville. haha lite smått grinig för att ja va trött så masa ja mig till datan o fixa skiten.
sen va man rätt pigg så då kolla vi på film igen.
idag söndag har ja typ storstädat lägenheten o fixat matlådor åt gubben. snart ska vi väl dra oss ut till väla igen.
o där har ja ingen som hellst aning om va vi hittar på... ja det va allt om denna roliga helg.

skratta inte lite när ja läste Angelikas kommentar, hmmmm jo det kan nog lätt bli så att vi skaffar barn samtidigt för nog blir man liiiiiite men bara liiiiite sugen när man håller små söta bebisar juh. men ändå... man ger juh typ nästan upp hela sitt eget liv när man skaffar en småtting... jaja vi får se va som händer i framtiden...

nääää nu blir det o ta lite dricka o sen glo på tv innan man far iväg...

    

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hahaa! Skörda farmville, viktiga grejjer dedär!

Vaddå ger upp hela sitt egna liv? Man berikar sitt liv :) Som med hund. Det är mycket uppoffringar men det är ju värt det. Och tänk va kul att gå & shoppa kläder & leka med dom i snöhögarna. Ligga & mysa i soffan framför disneyfilmer. Och laga mat till dom.

Sen när dom blir äldre uppskattar man som fan när dom flyttar hemifrån och då kan man göra vad man vill. Barn är så jäkla roliga. Men jag ska ha en lugn unge! Som aldrig skriker. Vilken skillnad det är på barn. Kommer ju rätt mycke ungar till butiken och vissa skriker och gråter och springer runt. Andra är jätte lugna & jätte söta. Jag ska ha en sån där lugn jag..

2009-10-11 @ 18:41:32
URL: http://maliceangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0