usch..

... fan kan inte sova, hur kul e det då... hade man juh lika gärna kunnat jobba idag. vakna vid sex o kunde inte somna om. och inget alls på tv o titta på. blir sååå less..
nu är ja hemma hos mig o det e skönt. känns som att man aldrig e hemma när man e ledig. men hela denna helg ska vi va här...

hmmm va har hänt sen ja kom från turkiet då?? har jobbat, inte tränat ett skit:/ blev bjuden på church street av Tomas Mamma o pappa, det va jätte mysigt.. vart med Maria en del, fira Jocke en sväng.... haft Maria med i lastbilen o det va kul... lär hända igen:P har hjälpt min stackars mormor  oxå. hon börjar må lite bättre men det e hemskt jobbigt för henne både fysiskt o psykiskt. tror ingen fattar hur det känns om man inte gjort det sj:(

hmmm sen tror ja inte man gjort så mycke.... jo va upp till jacob o festa med han o simon en sväng... o fuller bidde man då.... men det e enda gången ja druckit sen turkey vilket ja e glad över... känner inge sug efter det faktiskt....
jooo jag tog Jolle på en shoppingrunda för hon har juh fyllt år... så tänkte hon skulle få välja ett par vinterskor som hon verkligen ville ha... vi gick in i en sko affär och hon hitta ett par skor så vi testa dem o försäljaren sa attd et va dem bästa o populäraste så då tog vi dem... kollade på prislappen efter att hon gått u hämtat partnen till skon och dem kosta liksom 750 kr... FÖR BARNSKOR.... nä nu jäflar går det till överdrift mend et va juh bara o betala o se glad ut... haha men man märker att barn inte har en aning om va pengar e för efter det tjata jolle om o få fler o fler saker... men där sa tant Faster stopp... nån måtta får det vara... ska försöka gå på bio med henne sen nån dag... och så ska vi ut till Tomas o hälsa på för hon saknar juh korna säger hon*asg* hmm kanske gör det denna helg:)
nä men vi hade en liten mysig dag... käka på mc donalds kolla affärer o sen hem så ba ja barnvakt åt trollen nån timme... där fick ja min dos av barn så nu behöver ja inte skaffa egna;)

vill inte ha barn heller.... vill juh jobba o tjäna pengar o leva livet.... o när man e klar med det då har väl livmodern gått i pension så då är det inte nån ide o försöka... o sen hur kul e det för ungen o ha en lastgammal morsa när dem växer upp?? nääää barnafödandet överlämnar ja på andra som har barnsug och moderkänslor. jag klarar mig gott me o låna ungar nån gång... har juh polare med barn oxå som man umgås me, o kan lova att ibland e ja såååå överlycklig att ja inte har barn utan kan åka hem till mitt o bara vara ja... o ibland Gubben då.....
va händer idag då??? jooo ja ska nog ta o träffa Lina o Tilde o där får ja mitt behov av barn igen:P sen ikväll blir det väl o fixa tacos o mysa framför tvn...

kanske ska vi i morrn o hälsa på Linda, Patrik och Linnea:) om dem kan vill säga... hmmm shit va alla ska ha barn då... snart ensam om o inte ha barn i min umgängeskrets:P
hmmm snart e det dags att Little Angie kommer upp oxå så man får träffa henne, va ett tag sedan nu med tanke på att sist kom dem på kvällen o på natten for ja till utlandet.
nu har ja nog inte så mycke mer att skriva... hmmm joooo vill flytta.... bort från lägenhet... folk för sånt liv... suck...
en sak till... min bärbara hårddisk e paj o på den har ja aaaaalla bilder från turkiet o så... så ni får vänta på bilder tills den e fixad tyvärr:S


Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag fick ju nästan hjärtstillestånd när jag såg att du hade uppdaterat :O Fast du skrev mycket så det komenserar väl dom här MÅNADERNA du inte har skrivit något på.

Jadu Annika, det blir nog barn för din del. Jag tror att du tänker för mycket pga att det är i den åldern du är i nu som man brukar skaffa barn. När tiden är inne för dig och du känner dig trygg i ditt liv på ALLA plan. Då kommer du nog vilja ha bebbar :) Och då ska jag uppfostra dom till att bli världens bästa människor! Så söta små annika bebbar. Blonda, blå/gråögda. Små kopior av oss som små.. Hihihi sentimental Grejjen är den att du inte är sugen på barn nu pga att naturen har bestämt att vi ska skaffa våra samtidigt :) Det förstod jag för länge sen. Lilla Mini Ankie & mini Angie. Hihi!

2009-10-09 @ 14:26:54
URL: http://maliceangel.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag citerar "men det e enda gången ja druckit sen turkey vilket ja e glad över... känner inge sug efter det faktiskt...." sen hostar hostar hostar jag lite.... och citerar från imorse jag ska aaaaaldrig mer dricka.. säger ju att du säger de varannan vecka ;)

2009-10-19 @ 22:39:53
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0