im in hell....

idag har ja en riktig nere kväll....dagen har vart bra då ja umgåtts med Linda men nu när man e hemma sj tänker man för mycke.... plus att man lyssnar på depp musik vilket gör det ändå bättre... kände för o skriva av mig lite för o prata med folk funkar inte, för orkar inte höra att det kommer bli bra... va då bli bra??? VI VET JUH INGET!!!! kan juh lika gärna bli riktigt skit... ja vet att alla vill va snälla o ingen vet va dem ska säga i denna situation, hade inte heller vetat va ja skulle säga om nån nära till mig kom o berätta detta... finns juh inget o säga för o göra det lättare precis... det värsta tänkbara tror dem inte på längre vilket e bra... men samtidigt litar ja inte på dem. vill få det gjort nu o sen kunna bearbeta det. gå vidare beroende på va som nu kommer hända... det skjuts bara upp... så nu går man o väntar... väntar o väntar...  men så fort riskerna blitt mindre så e det dags... gaaaah...
positiva tankar sägs de... va ja gör nu e o roar mig på annat sätt.. vilket kanske inte e det bästa men... festar o dricker mig full o roar mig lite extra.... dem säger juh att man bara lever en gång så lika bra o ta vara på den skittid man har.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0