ok...

.... tar tillbaka det där me o inte dricka som förra året. ok de gjorde ja inte utan ja drack VÄRRE... men va ändå o kolla på lastbilarna i regnet..
faaan fredagen gick riktigt vilt till, men de va kul ändå. haha, vi satt i stugan o drack sen fick vi besök av Robban o hans polare från Göteborg. vi hade stugan utanför en liten sjö o så självklart på fyllan får ja för mig o ta mig ett dopp... iiiih kallt satan va de. sen eftersom de regna hade man inga torra kläder, inga torra skor. allt va blött.. men det funkar juh på fyllan.  på kvällen drog vi till krogen där o dansa o hade så himla kul (tror ja) tills att de vart bråk på nå vis o man vart utburen av vakten haha... nå¨n brudjävlen påstod att ja bråkat med hennes kompis o så gjorde hon värsta attacken på mitt hår... sen va det fullt ös för ja blev flytokig... vet inte om man lyckades träffa så bra innan man vart haffad av vakten som har gett mig extremt blåa armar och gjort mig blå över nyckelben o skit... men han kunde inte ha tagit i mindre med tanke på att ja trodde malin va kvar inne i bråket så skulle juh tillbaka o gjorde motstånd för sju... jaja, krogen stängde juh en halvtimme efter de så va inte så farligt... dock slets mitt halsband av under bråket så de e borta. jälla schit...
vaknade på lördagen o va fortfarande full kan ja lova... o såg att alkoholen va slut så fick stackars Kenta o köra mig till Gnosjö för o köpa nytt.. men när väl kvällen kom så vart de inge dricka... va liksom inte sugen haha.
känner mig bakis än idag.
men faaaan va fina lastbilar de va där. mmmmmm skulle oxå vilja köra en sån. men vår lilla preembil duger den oxå hehe..
kommer komma massa kort på fejjan sen så får ni se dem underbafra sakerna som fanns där... hoppas verkligen de blir mässa på high chaparal nästa år.. e juh Malins o min årliga sak.
söndagen vakna vi tidigt o drog till Ullared o gjorde av med massa pengar... så nu e ja black. ska ja indriva lite skulder av folk.... med tanke på hur fattig ja kommer bli framöver...
den 1 juli händer de... vill inte alls.... ser inte fram emot skiten.... men va ska man göra.... sen återhämtning i två månader.... om allt går bra vill säga...
ääääh nu blev ja fan på dåligt humör igen o tänka på det. så hej då

Kommentarer
Postat av: Angelika

Verkar som att ni har haft as kul! :P Inte alls så att man funderar på att krypa ner i din väska nästa år ni ska dit..

Förvånad över krogbråket är jag inte heller, du är ju som du är. ^,^

2010-06-18 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0