helgen..

.. har vart hur bra som helst... vart så kul o komma bort o få umgås. åkte till Lina på fredagen o så fixa vi hennes lägenhet o så, käka tacos. sen på kvällen så drack ja ett par glas vin o så spelade vi Buzz... o dem som spelat spel med mig vet att när det går dåligt blir ja vulgär i språket... behöver inte va full liksom... ja vet juh hur det e o va full, det va juh inte första gången ja va det :P

lördagen va det fest o det kom massa trevligt folk.. kul o träffa Linas syrra o karl-.. krogen blev det sen med en massa dans...
sen hem o sov ruset av sig.

söndagen snöa det som fan.. inge kul o köra hem men det gick....

idag har ja skallebank så det känns som att det fan skulle va bättre o gräva ner mig. trött o less o irriterad. mord i sinnet o almänt grinig..mmmm folk lär juh bara gilla en när man e på detta humör...
nääää orka skriva nu... mer positivt nästa gång kanske hehe


Kommentarer
Postat av: Wennman

jag står fortfarande för att du borde ha vart full med tanke på att jag blir de på den mängden! haha, men vulgär och våldsam har du ju mig att tacka för kanske hahahaha.. Man blir som man umgås och jag förstår inte ritkigt hur folk pallar haha ;) <3



Nu får du vakna snart kvinna för jag är alldeles ensam! :P

2010-03-24 @ 07:09:27
URL: http://wennman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0