Underbar helg

har haft en dunderbra helg:) Micke fyller på måndag så passade på o fixa nått åt honom i lördags.... tog honom till kungsberget o så åkte ja skidor o han snowboard. har inte stått på ett par skidor på 15 år men de gick fort o komma in i de o våga åka... blev en heldag där. kom dit vid typ halv 11 o åkte vid tre. lite mör i kroppen men trodde de skulle va värre.
sen på kvällen tog ja honom på en indisk restaurang på stan, Masala. de va god mat där. riktigt mysigt. sen åkte vi hem o va heeeelt slut så la oss i sängen o kolla på tv men ja tvärslockna... man hade ju vaknat före sex på morgonen dessutom.

idag har vi slappat lite sen handlat o nu har ja bakat tårta inför alla som kommer på middag o fika i morgon:) ska äta potatisgratäng o smördegsinbakad fläskfileröra.. mmm de e såååå gott.. sen marängtårta me jordgubbar.

nu har ja bara 2 dagar till ledigt... tar åt mig allt extra ja kan få för man får aldrig nog av pengar dock blir man lite trött på o jobba... känner inte att ja hinner träffa mina kompisar alls... Lina träffar ja aldrig för när hon e i Gävle jobbar ju ja alltid, Malin jobbar olika mig, Linda har sitt i sandviken o konstigt nog tar man sig aldrig dit... o Maria i Tierp ser man typ aldrig till, e juh liksom så långt dit nu när man har allt sitt i gävle... för vart de juh mer av den varan... men men man får försöka ta sig i kragen o åka runt lite...

snart ska vi kolla på film o sen blir de Bingolotto:P

längtar till sommaren o semestern... tjoo hooo den 24 juli drar vi till Rhodos jag, micke o Anton..
Ja har världens bästa pojkvän känns de som o mitt liv e hur bra som helst... lyckligare i mitt förhållande har ja nog aldrig vart.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Gud va roligt med Rhodos!!! Jag är jätte glad att du har träffat Micke :) Ni är så söta tillsammans och han är verkligen en bra kille! Och du verkar så lycklig <3

2011-03-24 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0